fkgnfksjeijd

hello
fölåt för dålig uppdatering ;( mycke har hänt !!
har vart på akuten och nu går jag på medicin som smakar bajs. skulle till stan och se idolerna och till thunman och se erik grönwall och sen partaja lite men mådde fortfarande skit så no fun for me ..
handlade massa sprejfärg av en snygg kille igår thhaha ... sen sprayade jag en hel vägg tss.. helt fail men inte mkt jag kan göra nu , bilder kommer.
nu får alla komma till gamlis och klottra och träffa mig såklart :D
idag typ försökte jag vila och bli frisk sen köpte jag dom sista julklapparna och träffade öberg (:
trevligt !! hahaha han köpte en blinkande tomteluva av en läskig kille :o
puss på er alla snart kommer massor av inlägg för jag är bäst (; god jul §
/ emsan ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0