har saknat er

hejhej bloggen och alla läsare (;
det var ett tag sen nu , ingen kommentar haha , har bara haft typ dom slöaste dagarna i mitt liv och sover ungefäär  fem gånger om dan ..



men ajaimorn ska jag vara pigg har jag lovat migsjälv , typ gömma allt jag känner och vara pigg och göra saker , hahah jag låter helt sajk ..

jag har iaf fått typ allt jag önskat mig i julklapp !! (y' och lite till , julafton is the shit
sen har jag träffat rosemarie , axel och nellie också :D skriver mer om det senare .. för nu är jag trött (a)

kollade precis på slumdog millionare , fan den va skitbra ! fem toasters (;
se den!!!

aa , nu ska jag typ hitta en sorglig film så jag kan gråta lite till och sen ska jag läsa världens bästa bok , tillsammans (andra delen) av denise rudberg (yyyyyyyy) löv it §

pussspåer
/ emsan ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0