hej

idag är det onsdagen den nionde och pappas födelsedag och mammas namnsdag (Eva Anna-Karin , also known as Mamma Karin) , imorse när jag kolla på bolibompa fick jag reda på att exakt för tjugofem år sen var det onsdagen den nionde också ..... dendu ^^

 (ojoj, gammal bild)

anyways ,
om skolan pallar jag inte  skriva mer än att det var prov - gick sådär ;(
påväg hem träffade jag tågkompis alva (: när vi hade gått av trillade jag ner för en lerig och blöt backe usch.
fölåt för att jag är så kontsig alva !!
sen firade vi pappa , jag ringde till mamma .. ska träffa henne lite imorn så då blir det antagligen inget skrivande i bloggen...

 

mu ♥

/ emsan ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0