lallalala

onsdag
imorn är sista danslektionen med armineh i år ..
vi ska bjuda henne på fika , hon vet inget än ^^ hihi
vi är så busiga flickor !! jag har bakat chokladbollar alldeles själv och köpt massa saft (:
frågan är bara om hon redan har planerat massa som vi ska göra på träningen , då kanske hon inte blir lika glad för överraskningen som vi hade tänkt oss ..
anyways
sen tänkte jag försöka få tag på nellie och se om hon , jag och felicia ska göra ngt efter skolan hah vi hade ju fett kul förra veckan kan jag tala om

torsdag
efter skolan ska jag försöka få med min mamma på stan så hon kan hjälpa mig att hitta kläder till fredaagennn

fredag
jag ska till globen nanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0