matchen och morgondagen

måste säga en sak...
dagarna kretsar mkt till skolan just nu det är prov typ hela tiden och läxor och massa
det är ganska jobbigt i skolan för er som vill veta , men det finns personer som tar mig genom dagen som trots allllt skit lyser upp mitt liv lite , tack!



jag glömde nästan att jag hade lovat er resultatet från matchen igår ..
det slutade 2-2 och jag fick tydligen inte heja på sverige för det var inte dom som spelade det va arlanda och almtua ;o förrvirrad !
imorn fyller pappa år , grattis ! :D

vi ska upp skittidigt om vi ska hinna sjunga för han innan cita åker så jag kanske borde sova snart ,

anyways.. han ska få en svindyr tröja från trolltyg som han önskade sig (: och ett par MC-jeans .. sen har jag bakat lite lyxigare choklad bollar åt han som jag ska lägga fint i en påse och sen hänga på en krok som ser ut som en ren haha den köpte jag och adam idag (:

 

pusss

/ emsan © 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0