såhääääääääääääääär glad

hejhej alla söta §
love you

heheheh nu måste jag berätta en sak .. jag är glad (: dagen har inte direkt vart toppen men jag är ändå sååå jäcla glad ..
guess what ?
min fredag kommer bli jäcligt lyckad måste jag säga , ni kanske kan räkna ut själva vad jag ska göra ?

iidooolfinaaaal

åååh , jag vet inte varför men det får mig nästan att gråta av lycka vet inte om det är för att det är en speciell period i månaden eller om jag verkligen vill gråta för det här men om du va där förra året förstår du nog ..
det var så härligt att komma in till en fullpackad globen och höra infinity 2008 allt var perfekt den tiden .. inget kan förstöra min fredagkväll nu suckaa's

gissa vilken fanläktare jag kommer stå på dåe,
kalles eller eriks ?

peace , love and lipgloss !! luv ya'll ♥ (: (: (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0