''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

veckan
hoho , vet inte vad jag ska skriva så jag hittade dehär istället
vad har hänt vecka 6
något du skrattat åt - hahahaha russel i upp
något du gråtit för - mycket
något du ångrar - dedu
någon du bråkat med - mamma bland annat ..
någon du saknar - nellie , mellissa , louise , sebastian .. många fler
någon du kysst - ****** <3
veckans låt - chaos
veckans film - nya beck eller upp hahahhahah
veckans förändring - jag är kär ..
träffade du senast - issabL , ellen och desire
ska du göra nu - kanske träffa gamlis crew ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig meeeed :(((((((((<3

2010-02-19 @ 16:34:53
Postat av: deru..hahaha driiver melissa :)

de va jag som skrev de ovan de syns typ inte cp xd

2010-02-19 @ 16:35:49
Postat av: empah'

haha , älskling <3

2010-02-20 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0