helgen lite kortfattat (:

jaha nu är hhelgen över om tre timmar , sitter och plattar håret som står åt alla håll efter en duch ...
i fredags skulle jag träffa ellen issabL och natta på stan men så blev det inte , hade typ ont som faaen i huvet
sen skulle jag ha sovit hos marcus typ m nåra andra men han drog till tunet istället
stannade i skolan ett tag och slog erik för han är är en dum unge !!
ankarman kom på midag sen iaf .. trevligt :)
på lördan firade vi christopher
på kvällen kom issabL frida och axel , fät kul att se er igen
marcus skulle också ha kommit men han dissade oss för wille haha
marcus och axel gick hem lite senare och jag och ip sov hos henne :D
idag typ höll vi på i köket och baka och mixa och massa haha
sen tog vi bussen till stan och där träffa vi ellen och emily
kom hem och åt midag och bråka lite m familjen :/ baajs
nu ska jag sova hejs
/ empah ©

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahaa är tvungen att säga det här, menar du inte frida ist för marcus :o "marcus och axel gick hem sen..." hahaha :$ men det var kul i helgen puss :)

2010-02-08 @ 21:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0