bläskolanuschbajssuckeuw

mitt nya ord 
haha
anyways,
nu har jag vart i skolan och lärt mig ... ingenting
men vi hade värsta provet (religon) och jag fick .. nanana 5/5 ;)
weei
och det va helt sjukt jag skar mig på nånting fyfan det gjorde skitont så jag fick ett djupt , äckligt och blödande hack i fingret som blödde helt seriöst sju timmar haha
nu sitter jag och lyssnar på samma sexton sekunder på samma låt over and over , bara för att dom sekunderna får mig att känna mig lite betydelsefull .. denbo hjälp mig upp över ytan som du alltid gör , låt mig inte sjunka till botten ;( loveu <3
haha vilken tönt jag är , guud ni som pallar läsa min blogg , ni är fan duktiga
pusss
/ emsan ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0