fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan


fölåt , det är jag som alltid förstör .. en del av dethär året har redan gjort det till det värsta året nånsin ;(

jag ska försöka förklara ,
mitt hjärta bultar jag vet inte vad som händer , jag förstod ingenting , allt svartnade.
dethär som aldrig skulle hända .. det började med detdär iskalla som jag aldrig sett i dig och jag tänkte hela tiden att nånting var fel. jag försökte fråga om du mådde dåligt och varför..inget svar
vi kunde inte träffas och jag vet att det låter barnsligt men jag antar att jag är sån , jag tyckte planerna för dendär dagen var ganska viktiga eller inte planerna , att få vara m dig egentligen .. och du anar inte hur ont det gjorde när du sa att jag kunde vara m **** istället , jag förstod inte va du menade ? du visste ju att jag hade gjort planer m dig och jag ville inte vara m nån annan .. och det som gjorde mest ont va att du inte talade om för mig vad jag hade gjort för fel , varför sa du inte som det va när jag frågade om du va sur?
har klättrat högt fan har blod på mina händer , efter allt vi byggt upp rasar det bara på typ två minuter och det kändes som att du gav mig tecken på att du va sur på mig hela tiden. jag måste erkänna ... mitt innre det skriker , skriker av rädsla ja du anar inte hur rädd jag blev , undrade hela tiden om det aldrig skulle bli vi två igen. läste alla domdär texterna från dig minst tjugi gånger var innan jag kunde somna. gud jag tror aldrig att jag äns kommer kunna jämföra mina minnen m dig m nån annans .. dom är obeskrivliga , det finns inget finare. och oavsett hur det blir nu kommer jag alltid ha kvar dom och ibland tänka tillbaka på hur underbart det har varit :')
men har tappat hoppet långt bort som jag själv sa , jag hoppas verkligen att minnena blir tusen miljarder fler och att det är vi föralltid som vi alltid har sagt men jag orkar inte hoppas längre för det är vad jag har gjort dom senaste fem dygnen sen dendär msnkonversationen , sovit gråtit och hoppats .. nu vill jag bara ha dig tillbaka inte hoppas eller hålla tyst ngt mer ..
jag är inte van vid att det ska va såhär heller vi som ALDRIG bråkar och så bara blev det såhär och jag tänkte på när du har ringt mitt och natten när du behövt nån att snacka m, när du har vart lessen , jag både hatar och älskar dom samtalen , jag hatar att höra dig lessen, jag får nästa panik. men jag älskar att veta att det är migt du ringer till när det är något det är så jag allra helst vill att det ska vara,
och sen tänkte jag på senaste gången du pratade m mig, när du bråkade m en annan kompis och då sa du att du skulle skicka ett sms till henne sen och försöka ordna det , jag väntade på ett sms men när det inte kom ngt så tänkte jag att då var det väl över , jag har aldrig mått så dåligt som nu
snälla säg mig varför ska det bli såhär , du var hon , du var den , du var allt som fanns där
varför , bara låter jag folk , trycka ner mig under ytan
få mig att tro att allt ärperfekt och sedan bara glömma allt vi lovat varandra att alltid älska varandra och inte låta sånthär hända ..
ser mitt öde som sålt. du behöver absolut inte förlåta mig och om du inte gör det så ska du veta att det aldrig blir försent jag kommer alltid vänta på dig och kom ihåg att jag alltid kommer älska dig.
det var ju vi ingen annan än oss men du sket i våra löften så du krossade oss , a ;/ asso det kändes iallafall som att du bara sket i allt vi hade lovat varandra och jag vill gärna veta vilken anledning du hade
men sen såg jag texten du laddade upp på bdb .. och ärligt talat , jag har aldrig gråtit så mycket det kanske nbu kan jag inte hjälpa att hoppas igen och tänka att det kanske finns en chans ändå.
oavsett vad som händer , så fungerar jag inte utan dig , du är min andra halva men den bättre av oss så kommer det alltid att vara. vill bara att du ska läsa denhär texten och om du fortfarande hatar mig lovar jag att låta dig vara , då ger jag nog upp livet
jag fukking älskar dig nellie ling belin, kommer alltid att göra..




Kommentarer
Postat av: nellie

emmy .. asså shit jag vet inte vad jag ska svara.

det ända jag kommer på just nu är ..

FÖRLÅT FÖR ALLT ! JAG ÄSKAR DIG EMMY SERNA BECCA HEIDI SYLVAN BÜNSOW LINDERWIJK, NU OCH FÖR ALL FRAMTID. DU ÄR MIN TVILLINGSJÄL. FAST DEN BÄTTRE HALVAN HAHA :'''')

förlåt för allt ..

2010-01-11 @ 02:13:34
Postat av: melissa

OMG faaaan vad fin text shit emmy..<33 jag finns alltid för dig älskling,<3333333333333333

2010-01-11 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0