rommme 2010

måste ju ta upp förra helgen också , jag behöver väl inte äns säga att det har vart dålig uppdatering det har alla redan märkt hah'
anyways,
jag, issabL, marie, mimmi, cita, john, johan, olle, cita, pappa och snoris skulle bo i stugan haha 11 stycken .. spännande hehe
aa , romme 2010 är väl inte helt sannt för stugan ligger i spånsan men spånsan ligger skitnära romme så jag pallar inte ..
bilresan tar typ tre timmar om man räknar bort mc donalds och statoil och sånt ochalla som känner henne vet att issabL sover så ofta hon kan typ haha så då kunde vi ju passa på , jag förberedde mig ,
haha den ska tydligen göra det lättare att sova ? men den är ju jäcligt snygg också (y'
jag ser ut som en sköldpadda på bilderna haha :s
vi hämtade issabL vid 5 typ och vi började kolla på film på en gång (sexdrive , fät bra!)
typ femtonde försöket för vi har aldrig hunnit se klart den haha alla somnade efter tio minuter och jag hann inte äns ta på min snygga sovsak ;(
stannade på mcdonalds i hedemora och sen va vi vakna resten av vägen
haha ip , hoppas du njöt av spånsan för det gjorde jag , kan inte skriva så mycke om vad vi gjorde där för det skulle ta upp typ halva bloggen men det va underbart att komma bort från uppsalahelvetet ett tag och m issabL blev det ju ännu bättre !
framme
sovsäck in my heart.
leka loss med snoris efter en shoppingdag på kupolen köpte bl.a rosetten på bilden och trosorna som jag hade på mig men vem vill se mitt ass haha anyways,
köpte diadem, shorts, bh och hankypanky trosor också
issabL köpte jeansskjorta , peacehalsband och likadana trosor som jag :)
vi fick inte poppa våra popcorn i micron för då skulle vi väcka alla barn så vi försökte grilla dom men först brann påsen upp sen fick vi inte igång elden , vi hällde över popcornen i en kastrull och fixade elden m lite hårspray haha (;
tack alla , det blev värsta toppenhelgen
nu har jag och ip stora planer för sommaren: peaceandlove, spånsan, storvad och feztandet säger jag bara
btw ... popcornen va skitgoda , haha bara för att issabL , jag och olle ääääger på vildmarksliv !
pusss
/ emsan ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0